Tankar om redovisningen

Har nu läst igenom våra kommentarer om redovisningen från i Fredags och blev glad över att folk var så positiva! Jättekul! :)
Det enda folk klagar på är att vi inte visade hur man använder sig av pins för att unfolda på ett bättre sätt. Det är självklart en viktig del i UV-mappningen. Till vårt försvar får jag säg att jag tycker fortfarande det är skitsvårt. Och då har jag suttit med det en vecka. Att ha med det i videotutorialen hade dragit ut på tiden för mycket och hade nog inte varit så hemskt fördelaktigt med den modellen vi använde oss av.
Och som jag sade i Fredags är vår tutorial en enkel snabbgenomgång av Ulfs tutorials som ligger på disco där han visar ganska mycket av detta. Så är man intresserad kan man kika igenom dem ;)

Helt enkelt var det ett för stort moment att fokusera på. Men visst hade vi kunnat visa det lite snabbt bara för att man skall se hur det kan se ut. Vår miss.

Aannars är jag nöjd med redovisningen. Jag hade hand om videotutorialen och tre andra höll i redovisningen. Men mest nöjd är jag över att jag faktiskt valde UVmappning som projekt! Känns som jag fått ut väldigt mycket av det. Även om det är att greja med småsaker så är det saker jag inte vetat idag hurman gjort om jag inte valde UVmappning. Tror jag hade sett det som en för svår grej att sätta mig in i baa för skojs skull.
Men UVmappning var inte så hemskt som jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0